Thursday, October 15, 2009

burn!!!

ookami naru: msia is lame
mil: kacang lupakan kulit
ookami naru: siapa yg lupa kulit
ookami naru: siapa yg kacang
ookami naru: adasatu game aku main
ookami naru: diorang kalah..ask switch coz 5v3
ookami naru: none from my team wanna go switch
ookami naru: so aku mengalah
ookami naru: aku switch
ookami naru: aku gi teamsana
ookami naru: pastu aku turn game dari kalah to menang
ookami naru: pastu ade mamat dari team yg tgh kalah tu mintak aku switch ngan dia.,..dia nak masuk team yg aku tgh menang ni
ookami naru: suka2 je
ookami naru: pastu dia type switch..l
ookami naru: aku tak sempat tekan -no
ookami naru: all tpe -ok
ookami naru: tak pasal2 aku kena switch masuk team kalah balik
ookami naru: SUKA2 je
ookami naru: awal2 sekor pun tak nak switch
ookami naru: team sana hambat aku
ookami naru: team sini pun hambat aku blah
ookami naru: bullshit malaysia
ookami naru: aku yg kasi owning 2 dua team
ookami naru: pastu aku kena hambat cam rubbish
ookami naru: bulklshit malaysia
ookami naru: penat type
ookami naru: rehat
mil: tldr